miercuri, octombrie 19, 2011

Judas - Magnetic love

...

Magnetic love

Pasi falsi faci tu acum, si par asa
Pentru c-am invatat sa mergem impreuna,
Din cand in cand te uiti in urma ta
Si simti ca eu inca te mai tin de mana.

De-am fi magneti te-as intelege cum
Scapata de iubire te indepartezi,
Dar si de mergem fiecare pe alt drum
Candva ne vom lipi din nou, sa vezi!

Ti-e sufletul mai liber fara mine
Sau gandurile au o grija mai putin,
Dar daca simti ca nu e bine
Fa-mi doar un semn si am sa vin.

Nu cred ca sunt buricul, nici macar,
Sunt doar un tip simpatic si te cam ador
Si chit ca lipsa ta e un amar
Traiesc si te astept, desi-as putea sa mor.

Probabil cateodata mai tresari, ma simti
Dar inca nu ti-ai ostoit dorinta
De-a fi tu libera, dar sigur nu te minti
Cand tu de fapt ma vrei cu toata fiinta?

Sau poate tu nici n-ai stiut ca m-ai iubit
Si ai crezut ca singuri ne va fi mai bine
Da-ti spun: de-ai fi tu marul otravit
Si tot as mai musca mereu din tine.

Si-ti scriu acum desi stiu clar,
Ca si de-ar fi rime scrise cu sange
Cu suflet trist si cu amar
Acum doar ai zambi, tu nu ai plange.

Asa ca ma opresc aici, subit
Ca timpul de-l avuram amandoi
Si chit c-acum o sa sughit
Te-astept, magnetule ‘napoi!


...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu