duminică, octombrie 30, 2011

Eu vreau sa



- imi miroasa degetele a femeie si buzele la fel. cand ma saruta sa imi spuna “ce gustoasa sunt”. si s-o cred
- nu fie nicio masina pe strazi si oamenii sa mearga pe jos oriunde. cate doi
- mi se transforme lacrimile in diamante si dorul in fluturi. as fi bogat si maine n-as mai avea niciun dor. pentru ca fluturii mor
- imi gasesc cablul de date. si sa mi-l caut inainte de toate
- dorm in camera de la drum, la tara. sa fie racoare in casa si colb pe drum. sa fie vacanta de vara
- inventez aceeasi poezie cu mos nicolae si mos craciun. pentru aceeasi femeie. si ea sa adoarma intre strofe. in bratele mele
- imi vad parintii plangand de fericire. nu ma intereseaza ce i-ar bucura, dar asta vreau
- le creasca nasul, la propriu, oamenilor cand mint. m-as distra copios
- ma trezesc intr-o dimineata si sa aflu ca a disparut gigi becali. m-as culca la loc zambind
- se intample macar oarece din ce vroiam acum cateva zile

7 comentarii:

  1. sa-mi bag picioarele, eu de trei ori am plans in fata frumusetii artei, de bucurie : o data cand eram mic la un film de desene animate, apoi acum cativa ani la un spectacol al lui afrim si azi la blogul tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vor intampla toate la timpul lor, cu siguranta!
    Pana atunci, capriorii s-au impus greu (3-2) si la 10.00 incepe iGenius pe Discovery!
    Enjoy and...keep looking!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba n-am gresit nimik!
    Sunt doar si mai metaforic si adanc ca tine (cacofonia mi-o asum pe latura artistica)!
    In curand mai multe vorbe doar.......pe blogul meu :))!

    RăspundețiȘtergere