duminică, octombrie 23, 2011

Ce mi-a placut in weekend (SD)

...

- forma de sambata seara/noaptea la biliard (sorry Victor :D)
- sarmalele lu' mama
- ca cineva a spus "eu am sani mai misto" :)) (savuros spiritul competitiv feminin)
- o cafea prelungita cu o fata smart, despre branding, business si nu numai
- "tripletii" lui Tanase
- linistea rece de afara
- ca am ajuns la 74 kg
- ca scopul meu pe termen mediu e un 69
- pofta de vin fiert (promit ca intr-una din serile viitoare imi umezesc buzele si sufletul cu unul aromat)
- niste proverbe adaptate

... si ce nu mi-a placut

- ca un prieten drag nu mi-a raspuns la salut (sper sa fii fost busy sau sleepy)
- ca n-am gasit placinta cu dovleac la Golden Pie (o sa vad cum le-a iesit cea de mere)
- ca m-am culcat la 2, m-am trezit la 4:30 si abia pe la 7 am mai adormit
- ca e Nashu' racit
- ca sunt muste intr-un local din centrul capitalei

...

Un comentariu:

  1. Frate dar ce a raciiiiiit! Esta, ca as zica asa, muci!!!
    Completare la ce nu mi-a placut:
    nu ai vazut finala la CMR si nu am cu cine sa comentez.
    Of,of,of! 69 placut iti doresc dar va fi o competitie acerba :))!

    RăspundețiȘtergere