sâmbătă, octombrie 08, 2011

Ce mi-a placut azi

...

- ca am obtinut prima victorie la un open de biliard. e drept, in recalificari, dupe 0-5 in primul tur. l-am batut pe nashu' cu 5-1 si, in urmatorul tur de recalificari, pe spatele piramidei, am fost invins cu 5-3
- saorma de pui papata cand am ajuns acasa
- felicitarile si pupicii
- racoarea asta care limpezeste mintea si sufletul
- oboseala care m-a cuprins, probabil voi adormi pe jumatatea mea de pat

... si ce nu mi-a placut

- oboseala care m-a cuprins si jumatatea mea de pat
- ca am o pofta de gogosi de nu e adevarat, dar deocamdata raman cu pofta

...

2 comentarii:

  1. te bucuri de raul altuia! pai povesteste si la ce mod ai castigat cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. la modul ca am bagat inaintea ta bila 8 in 5 jocuri fata de 1 :P nashule, nu fii suparat, in viata sunt lucruri mai importante decat biliardul

    RăspundețiȘtergere