joi, octombrie 20, 2011

Ce mi-a placut azi

...

- ca speranta moare ultima
- ca unii sunt campioni la distractie (as vrea si eu, dar cred ca sunt prea batran :P, nusht)
- ca a fost soare
- ca mi-e foame (am si idei, nu va ingramaditi)
- ca merg maine la piciorulporcului cu Oana, Bogdan si Ionut (Nashu' si altii alta data)
- ca am pierdut aseara la pariuri (e bine sa faci un pas in spate, te face sa ai mai mult randament)
- doi tineri care imparteau o sticla de suc si niste pizza pe o banca
- ca am impartit si eu chestii pe o banca in parc, nu demult
- cum m-a invitat cineva "la curve" :))) (ramane cum am zis, nu platesc pentru sex :D)
- ca ochii care nu se vad lacrimeaza
- ca am redus din tigari (am revenit la 25-30 pe zi de la +2 pachete)
- ca pot sa ajut

... si ce nu mi-a placut

- zilele cand nu stiu nimic
- noptile cand n-o visez
- ca mi-e foame
- ca trebuie sa recunosc, raspunsul meu la prima intrebare de aici s-a schimbat

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu