luni, octombrie 17, 2011

Ce mi-a placut azi

...

- ca macar e calda daca tot e goala (ciplandia adica, a venit caldura)
- ca o tipa a devenit prietena pe FB cu un mort, arhimandritul Papacioc :)) (care are 14 subscriberi, va rog, si posteaza despre ingeri samd)

- ca alta tipa m-a sunat sa iesim undeva si am refuzat-o (nu esti cine trebuie, sorry)
- sanii astia de acum doi ani

... si ce nu mi-a placut

- ca am ratacit cablul de date si pana nu-l gasesc ciu ciu poza funny cu care va tot amenint
- ca as vrea sa citesc ceva documentat, chit ca e dureror sa vorbeasca acum, despre cei trei oameni morti in urma accidentului facut de Serban Huidu - si nu gasesc (vreau sa stiu ceva despre viata lor, ceva, orice)
- ca am renuntat la fotbal dupa ce 4 insi au anuntat ca sunt raciti (nici eu nu vreau sa racesc)
- senzatia de "dead man walking"

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu