luni, octombrie 24, 2011

Eu vreau sa

...

- ninga cu fulgi mari cat gogosile si sa nu bata vantul deloc. sa cada fulgii ca rahatul de ingeri, maiestuos si apasat. promit ca merg pe jos pana acasa cand se intampla asta
- ma stranga de gat un copil mic, sa simt ca ma sufoca inocent cu afectiunea lui. am trait asta de cateva ori in viata. de doua ori chiar am pisat ochii
- fac niste oameni sa rada in hohote. iar a doua zi sa se trezeasca razand din nou amintindu-si faza. promit ca o sa rad si eu
- vad un curcubeu pe cer de ziua mea. sa fie zahar pudra pe jos si culori in vazduh. sa fie cald in ciplandia si sa primesc un singur cadou
- dansez un blues cu trup fraged in brate. ca in liceu. si ea sa roseasca cand imi simte erectia
- ma trezesc si sa ma uit la desene animate cu Tom si Jerry. sa-mi beau cafeaua de pe buzele ei si ea sa-si fumeze tigara de pe buzele mele. eu sa ma port ca un copil si ea ca o tarfa
- nu mai fie internet vreo doua saptamani. sa se vada oamenii la fata. sa-si respire parfumul obrajilor si sa se recunoasca dupa mers
- culeg porumbul la tara, batut de soare. sa merg cu doua randuri ca bunicii si sa mananc rosii cu branza. si-apoi sa zic ca ma duc sa ma pis si sa trag o tigara la marginea locului
- ghicesc iar gandurile oamenilor. sa ma infricosez si sa ma bucur. apoi sa uit tot
- recititi asta

...

2 comentarii:

  1. cand am ajuns la partea cu rosiile si branza, mi-am adus aminte de copilarie. urat ciprian, urat; mi-ai stricat seara. mi-e foame.

    RăspundețiȘtergere