miercuri, decembrie 14, 2011

Miercuri spre joi

...

cica fac 33 de ani. si mi-au placut toti.

si aia cu strampi si fotbal in fata blocului. si aia din praful drumului la tara. cu mers cu vaca, cu taiat porcul, cu foc in soba. si anii cu fotbal cu nasturi. sau anii cu trezit la 6 si inviorari facute la bustul gol printre fulgi de zapada.

si anii in care n-aveam bani de tigari, sau de o pereche de blugi, sau de un suc in oras dupa cate un curs la facultate.

sau anul in care am fugit de acasa. si anii de dragoste intre bucuresti si cernavoda, cu weekenduri in doi posibile din bani castigati la pariuri. si anii de teren in presa, cand de la casa presei libere si pana pe acoperisul unei case sau in mijlocul mitingurilor eram tot eu. anii cand am avut par mai lung si burta mai mare. si anii in care spuneam cuiva drag: sa ajungi tu la anii mei si apoi sa vezi ce bine e.

si mi-a placut si anul asta, cu toate cacaturile din el, cu craiova retrogradata, cu iubirea mea ramasa fara raspuns, cu stopul pe piept din seara de 2 noiembrie, care imi reduce tigarile si sarea din bucate. si cu ce-o mai aduce in ultimele lui zile.

si-mi place pentru ca e miercuri spre joi. si chiar daca anul asta a venit dupa un 2010 frumos si a inceput in bratele fericirii, iar apoi mi-a aratat un miez gaunos, pervers si brutal, stiu ca o sa plece.

totul trece. si lacrimile se duc cu apa rece. si mai ramane un tatuaj permanent. si eu. mereu. va iubesc pe fiecare atat cat ma iubiti si voi.



...

5 comentarii:

  1. Oi fi tu sensibil, da' cu tatuajul cum e? sa ai ani! petrash

    RăspundețiȘtergere
  2. tatuajul nu aparea daca nu eram sensibil. petrash. dar stii asta. multumesc pentru ani. meriti sorici:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mogulule, asa cum spuneam si la telefon, sa ai parte de toate alea rostitele si de alea nerostitele, sa ai un wishlist pe care sa nu ai timp sa completezi de repede ce se realizeaza si in final sa gasesti ceea ce inca mai cauti!
    Stiu ca va fi asa!
    Pana atunci insa....sa ne revedem cu bine!
    Te pupa si nasha care miroase a copil mai mult ca oricand...

    RăspundețiȘtergere
  4. love u nashule, pe toti 3 :) te astept la un uiiiiiiiiiiiiiiii. saru'mana!

    RăspundețiȘtergere