luni, decembrie 05, 2011

Eu

...

- am visat cea mai fumoasa fata. plangeam amandoi de bucuie. eam doa noi doi. aveam tot, mai putin litea r
- am privit oameni in ochi. de dimineata. toti intorceau privirea. cred ca le era frica. sau lene
- ma duc la spital. maine. sa-mi verifice felcerii sangele. eu stiu ca-i dulce
- am fost confundat cu altcineva. mi s-au cerut scuze. i le-am acceptat. pe buze
- am rabdare. ea tutun. cand se termina amandoua vom incepe sa ne cautam. desi ne-am gasit deja
- sunt uneori indiferent. dureaza doar un moment
- voi cunoaste o necunoscuta. nu stiu cum si unde. nici de ce. tipic
- ma voi uita cum ninge si n-o sa-mi pese. pe unii o sa-i doara-n fund. cazand
- am un frate geaman. e cu doi ani mai mic decat  mine. si nu-i e rusine
- vreau chestii. ea le stie. si stim amandoi asta. cu sau fara r

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu