sâmbătă, decembrie 31, 2011

Festina lente

...

- ultimele doua suflete importante pentru mine sunt prin italia. una munceste, alta se dixtreaza. fiecare face ce conteaza
- o sa fac revelionul cu ai mei. dinaintea liceului nu am mai stat cu ei in noaptea dintre ani. si da, am refuzat cativa fani
- ieri am mancat piftie. de curcan. doar jumatate de castron, nu un lighean
- am avut o seara misto cu o gagica. care a scris ceva pe un servetel. cred ca a vrut sa agate un prichindel
- la noapte o sa ninga putin. amin
- daca as avea banii lui Becali as renunta la ei sa am mintea mea. e mai bine-asa
- n-am nicio asteptare de la 2012. doar voi zambi in barba de fiecare data cand voi avea dreptate. asta-i lasitate? :P
- am vasc in casa, c-asa e traditia. eu prefer superstitia
- maine o sa ma duc la biliard. postavul se simte pe degete mai fin decat o femeie epilata. cateodata
- as avea cateva carti de citit si cateva femei de iubit. din fericire am prioritati. ca noi toti
- in ianuarie ma mai internez un pic in spital. ceva de rutina, nu va panicati. puteti totusi sa ma vizitati
- v-as spune la multi ani, dar nu prea ma intereseaza de multi dintre voi. si nu-mi dati mesaje de cacat. v-am pupat!

...

3 comentarii: