duminică, decembrie 04, 2011

Ce mi-a mai placut

...

- ziua lui Bogdan. cu Wii, politie la usa, papa bun si oameni frumosi
- ca e soare afara. parca un pic si inauntru
- ca se aprind azi luminitele in centru. si-n suflet cand? curand
- ciplandia cauta regina. una sexy, isteata si fina
- ca-mi bate inima altfel. la propriu. o simt bine. ca pe tine
- tunreul de bila 9. scurt, plin de invataminte
- ca am gatit ieri ceva. clasic. muschi de vita la gratar. inca stiu cum :D foarte bun
- 222 de lei cu 30 jucati. la pariuri

... si ce nu mi-a placut

- visez femei necunoscute. pe unele le-am avut candva
- ca sunt in medical. as aprecia mai mult weekendurile altfel
- ca unele zambete stau ascunse
- distantele

...

Un comentariu:

  1. pai ai deja regina, nebunule ... de alb ce esti .. nu cauta in alta parte fericirea ta iubite ... iubeste-ma pe mine ... fericire in schimb am sa-ti dau ...

    RăspundețiȘtergere