luni, mai 11, 2015

Un taximetrist de milioane. Zece mai exact

...

drum cu taxiul, azi, cu treaba.

soferul, un domn la vreo 50 de ani, tuns regulamentar, imbracat corect, curat si parfumat. centura pusa (e primul pe care il vad cu centura de cand merg eu cu taxiul. si merg).

isi cere scuze, ca e prima cursa si a intarziat un minut ca trebuia sa scoata zetul (un fel de raport pe ziua precedenta).

cum nu aveam bani schimbati si pentru ca mi s-a intamplat ca unii taximetristi sa imi mentioneze ca sunt la prima cursa si nu au marunt, i-am spus ca in drum spre destinatie sa oprim la un magazin sa schimb bani, pentru ca nu am marunt.

domnul meu imi raspunde sa stau linistit, ca are bani sa dea rest. "va dau rest si la 500. nu ies din casa fara 10 milioane la mine. pai ce fac, daca vin doi clienti cu bancnote de 200 de lei le zic sa mergem pe banii lui sa schimbam?"



peste 2 minute, la un semafor, il aud cum fosnea niste hartii. imi intinde 5 hartii de cate 10 lei si ma intreaba daca vreau sa imi schimbe mai mult.

5 minute mai tarziu imi spune cum s-a trezit el dimineata, a dat drumu la aplicatie si s-a trezit cu penalizare de 6 ore. "am sunat la dispecerat si am intrebat de ce am suspendarea. mi-a zis ca nu am ajuns la ultima comanda. zic: doamna, la strada era scris EXTRAVILAN, numarul 2. e vreo strada in bucuresti EXTRAVILAN?".

mirat si eu, ma gandesc in continuare daca asta chiar pleca in fiecare zi cu 10 milioane la el, just in case.

la un moment dat, se aude pe statie, un coleg de-al dansului: "doamna, vedeti ca imi apare pe aplicatie o comanda cu strada EXTRAVILAN, numarul 2".

nu m-a mai mirat nimic.

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu