vineri, noiembrie 25, 2011

Sa stie hotii ca nu sunteti acasa

...

acum ceva vreme v-am spus ca am o poza funny. cum intre timp mi-am gasit cablul de date, o aveti mai jos. e de la mine din bloc, la momentul in care se anunta standard ca se citesc indexurile contoarelor de energie electrica la niste ore la care oamenii aflati incampul muncii nu sunt acasa :) reactia neaosa a romanilor, e scrisa cu pixul. in doua randuri.


astazi, in urma cu cateva minute, au venit iar sa citeasca indexul. mai nou, astia de la enel au niste gadgeturi in care introduc datele apartamentului si indexul citit ochiometric (la cei care sunt acasa si le deschid usa), dupa care fac o poza cu acelasi gadget contorului. la cei care nu-s acasa, pozeaza efectiv indexul scris pe vreo hartiuta si lasat in usa. tehnologie frate.

P.S.: la uimirea mea ca s-au tehnologizat, doamna care umbla dupa indexuri imi spune: era mai bine inainte, ca aparatele astea lucreaza greu. pana diseara la 7 nu stiu daca termin trei scari. si era 9 dimineata :D

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu