vineri, noiembrie 25, 2011

Ce mi-a placut azi

...

- revederea cu o papusha masculina :) ai grija de cadoul de Craciun prietene!
- ca uneori pielea miroase demential fara parfum. doar cu gel de dus si crema de corp. inca nu am deslusit aroma, dar promit sa o mai respir cu voia domnisoarei
- niste comentarii amabile de pe blog
- ca cei mai frumosi ochi albastri e cea mai sexy. ea dixit :) confirm oricand
- ca acum sunt linistit. bine, o am si mica. 96 cu 67. tensiunea adica :D
- ca am supt o lamaie intreaga cu un medalion de somon. dintr-o data i'm a fish person :))
- ca au venit niste cadouri pentru cineva. mai astept unul pentru altcineva

... si ce nu mi-a placut

- ca am mintea prea activa si ma tot gandesc la o mie si unu de lucruri. i should rest, dar numai prostii au mintea odihnita
- ca uneori trebuie sa te simti mizerabil ca sa fii genial
- un taximetrist damblagiu. maine va dau inregistrarea, nu m-am putut abtine la cum batea campii

...

6 comentarii:

  1. Mi-e dor de tine, Adrian! se poate muri din iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana, Adrian al tau imi citeste blogul? Mai bine l-ar citi pe al tau. Desi cand unul rupe dragostea, tot el o poate lipi. Nu un blog. Desi e frumos blogul tau. Si trist. Ai grija de tine, Dana!

    RăspundețiȘtergere
  3. al doilea paragraf pentru mine azi? tot e bine :D
    si nu...nu ai nevoie de parfum k sa mirosi fain! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ... minte odihnită are și Dalai Lama, should pay atention... o fi prost?
    nu trebuie să fii genial, se poate trăi fără asta... fără căldură, nu prea se poate... sau se poate?

    RăspundețiȘtergere
  5. - apropos, citește Parfumul de Suskind când ai timp...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. anonim 1 :) sfinte ciprian ... pacatos mai esti :)

    RăspundețiȘtergere