...
Din motive medicale nu suport si nu imi este recomandata caldura, drept pentru care in zilele calduroase folosesc taxiuri cu aer conditionat. Cel putin asta intentionez si asta imi comand.
De curand folosesc si aplicatia Clever pentru taxiuri. Mai am si altele, dar am zis, de ce nu?! In prima saptamana am avut un caz in care soferul a luat comanda, apoi mi-a scris pe chatul aplicatiei ca a vazut tardiv cerinta bifata in aplicatie de a avea aer conditionat. OK, multumesc pentru informare, am cautat alta masina.
Ei bine, in dimineata asta, am facut iar comanda pe Clever. Am bifat optiunea cu aer conditionat. Am acceptat primul sofer care s-a anuntat. Cineva de la Taxi Total.
Dupa 8 minute, cobor la strada. Nenicu din masina statea cu geamurile deschise in Logan. Ma uit de afara, nu avea butoanele de aer conditionat. Pana sa zic ceva, imi spune relaxat "Da sa stiti ca n-am aer. Dar va pot lasa la un taxi cu aer daca tot am venit". Mi-am abtinut traditionalul "sa moara ma-ta" si l-am intrebat daca a vazut ca bifasem optiunea "aer conditionat". Zice, "abia acum cand am ajuns la dumneavoastra".
Ma retrag la scara blocului si incep iar cautarile. Un nou sofer se inscrie la comanda. Dupa nici doua minute de asteptare primesc mesaj de la el: "nu imi merge aerul conditionat. mai vin?". Inainte sa il intreb de capacitatea frigiderului, i-am raspuns pe chat-ul aplicatiei: "daca nu aveti aer conditionat functional de ce ati vrut aceasta comanda?". Raspunsul lui, eminent si logic, a fost "asta e o intrebare pe care sa o puneti patronului, nu mie. mai vin?".
Si acum concluziile si niste intrebari.
Aplicatia asta te lasa sa bifezi niste optiuni: vigneta, aer conditionat, pet, luggage. Din aceste experiente ajung la concluzia ca ele sunt optionale pentru sofer, nu pentru client, Daca vrea soferul bine, daca nu...
Nu cere nimeni ca tu, sofer de taxi, sa fii un tip erudit, bun comunicator, toba de carte sau un problem solver. Ti se cere doar sa ai o masina ingrijita, sa duci oamenii in siguranta la destinatie si sa fii atent la ce doreste clientul in cursa aia (pana unde, eventual pe ce traseu, daca vrea cu aer conditionat, daca are de carat bagaje, samd).
Daca tu ajungi la client si ii spui nonsalant "aa, doreati asa si pe dincolo. n-am. dar am zis sa incerc", insemna ori ca nu esti prea istet - iar in timp selectia naturala isi va face treaba (pentru ca in timp, indivizi care nu sunt in stare sa inteleaga niste cerinte isi vor pierde painea) -, ori ca te faci ca ploua si incerci marea cu degetul (daca inghite clientul, foarte bine).
Bottom line, Clever taxi, doua intrebari!
1. Ce masuri iei, Clever Taxi, in aceste cazuri in care clientul cere ceva si i se prezinta un sofer care nu are facilitatile mentionate (am scris in aplicatie de fiecare data motivul anularii cursei, deci Clever ar trebui sa aiba o evidenta)?
2. Numele de Clever este asa, ca sa sune bine, sau inteligenta nu este unul dintre criteriile acceptarii soferilor de taxi ca useri ai acestei aplicatii?
...
Salutare, Ciprian! Iti multumim ca ai luat decizia sa folosesti aplicatia.
RăspundețiȘtergereToate cazurile semnalizate de tine in aplicatia vor fi procesate si vom lua masuri. Tratam toate cazurile semnalizate de utilizatorii nostri.
Astazi ai avut un pic de ghinion, acele optiuni sunt pentru a-i da detalii soferului despre preferintele tale. Soferii au fost binevoitori sa te duca la destinatie.
Inainte de a avea acces ca sofer in aplicatie, verificam actele, istoricul acestora si masina.