vineri, aprilie 20, 2012

Ce mi-a mai placut

...

- saltimboca alla romana, cartofi cu rozmarin si salata de varza. cooked to perfection la Old Nick Pub, in Lahovari. de mult n-am mai lasat o farfurie luna intr-un restaurant. orgasm al papilelor gustative. de incercat!
- l-am revazut pe AMF. are par pe barba. zici ca e roacar :))
- ca am gasit un cadou misto pentru cineva
- ca ma citeste femeile. pe blog adica. in offline cica sunt greu de citit. sau de gasit

... si ce nu mi-a placut

- s-au terminat sarmalele. erau de vita cu pui. fura inima oricui
- cand aud mastercif in loc de mastershef
- ca dintishor dispare dintr-un anumit peisaj. ma obisnuiesm cu ea. succes baby!
- ca nu mai plange nimeni. pentru nimic
- ca unele tipe se ingrasa. si nici nu le pasa. nici mie, doar remarcam suficienta

...

Un comentariu:

  1. mah, e bine ca-ti place ca-mi place sa te citesc si da...si eu ma intreb de ce n-o mai plange nimeni si de ce nici macar un fior, ceva...:)

    RăspundețiȘtergere