sâmbătă, ianuarie 14, 2012

Raport despre starea natiunii

...

nu v-am zis faza cu defibrilatorul. e cam asa. luni, pe 9 ianuarie, in ultima zi din spital, un sobor de medici dezbatea starea natiunii. adica a mea. cu inima cu tot. si unul zice catre ceilalti: poate ar trebui sa fie inclus intr-un studiu pentru un defibrilator, avand in vedere ca la 33 de ani, riscul e mai extins. alooo, sunt in fata voastra imbecililor, talk 2 me! ziceam ca un defibrilator ar elimina riscul unei aritmii. pai eu n-am aritmii. pai ati putea avea. si daca am? pai pot sa duca la moarte. amin. imi venea sa imi bag pula in el de spital, sa-mi pun o branula ca sa am ce smulge si sa plec. am plecat oricum cateva ore mai tarziu, pentru ca ma setasera pe medicamentele necesare refacerii muschiuletului afectat

una peste alta inca nu e decat o parere. urmeaza sa vedem cum mai evolueaza inima asta nebuna

revenind la oile noastre. am sateliti. sau satelite. cineva le-ar fi zis muscate. altcineva le-ar fi zis fane. altii prozeliti. sa traiti

joc din ce in ce mai bine biliard. si-nauntru ard. fumez electronic. azi (ieri) am desfacut lozurile. unul era castigator. probabil ar fi fost al ei. doi lei. si-am schimbat cateva cuvinte. se simte. cred ca am nevoie de o defibrilatoare pentru inima. nu un defibrilator. sigur n-o sa mor. nu acum, nu curand. pentru ca o sa-(m)i aud iar inima razand. si pe noi soptind. mi-e dor de-o clavicula ca-n fotografie. am vrut sa se stie

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu