miercuri, ianuarie 11, 2012

Ce mi-a placut

...

- ca m-am trezit dimineata in miros de carnati prajiti. eu si gurmandul din mine n-am mancat, doar am fost amagiti
- seara de aseara cu unguru. biliard, povesti, ras si oua grele tarate pe podea. asta-i gluma mea
- ca e ziua unei copile dragi mie. merita o poezie
- am gasit ce-mi trebuia. o pastila anume. sa nu faceti glume :)))
- o necunoscuta. uda
- am vazut la o taraba un yoyo verde. daca spun ca am zambit, oare cati m-ati crede?
- un prieten din copilarie l-a identificat pe nemernicul care a intepat o fata in tramvaiul 41. e bun si fb-ul la ceva, nu-i asa?

... si ce nu mi-a placut

- eutanasierea cainilor e neconstitutionala. in curand vom avea si o biblie a patrupezilor. ingrijorati-va, bipezilor!
- oamenii din compania mea, care intarzie 40 de minute la intalniri de business, asta da interes
- un zevzec la volan, cu copil de 4-5 ani in dreapta, fara centura. daca moare, iese tevatura
- m-am izbit de un perete. din fum de tigara. aseara

...

2 comentarii: