joi, septembrie 29, 2011

Citate dintr-un autor necunoscut

...

"S-a ridicat in picioare, iar in clipa in care si-a scos maieul sanii ei au intepat aerul cu sfarcuri obraznice. Le-am modelat ca pe sticla fierbinte zeci de minute, dar reveneau mereu la forma lor ferma si se ascundeau perfect in causul palmelor mele. Le simt si acum cum ma ard pe linia vietii, ard cum arde setea gatul unui betiv trezit dimineata. E tatuajul meu permanent, pe care nu-l poate vedea nimeni dar pe care toata lumea simte ca il am in suflet"

si asta


"Femeile care vorbesc murdar suna in doua feluri. Ieftin si scabros, dar numai in cazurile celor fara educatie, pentru care a „da la muie”, „spala-mi-ai pizda” si „pisa-m-as pe mortii tai” se insiruie cu usurinta cu care trag basini in public. Am auzit tiganci turbate, am auzit pitipoance rujate, am auzit „domnite” ridicate din celuloidul WC-ului in curte si care „au ajuns sa conduca fete cu facultate, la Bucuresti”. Lasa in urma un iz de latrina pe care doar ti-l imaginezi daca n-ai facut armata pe coclauri. Mai sunt insa celelalte. Cele care atunci cand iti vorbesc murdar iti scoala pula. Cele care sorb o „surubelnita” si iti soptesc „sa vezi ce-o sa te fut cand ajungem acasa”. Cele care injura birjareste dar te emotioneaza si amuza placut cand "isi baga pula". Sunt cele care reusesc sa-ti sopteasca „vreau sa ti-o sug” chiar in timp ce fac asta. Si inca unele. Singura asemanare intre cele doua tipuri de femei este si singura deosebire. Unora le sta bine cu pula in gura doar la propriu. Iar de multe ori, nici macar atat"

Partea a doua, aici.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu