duminică, decembrie 06, 2009

Du-te Baseee, du-teeeee!

UPDATE: BEC este autoritatea care va anunta rezultatele oficiale, iar cele partiale, fara diaspora il dau castigator la mustata pe Base. Se pare ca marinarul se duce inapoi la Cotroceni:P.

Ce ramane, daca ramane asa, sunt 2 chestii:
1) naivitatea lui Geoana % Crin care au preferat euforia in locul precautiei.
2) siguranta moderata si apoi din ce in ce mai mare a celeilalte parti, desi majoritatea sondajelor il dadea pierzator pe Base.

Postul initial: N-am fost la vot, pt ca niciunul dintre cei doi nu mi-a castigat increderea. Mai bine zis, Geoana nu mi-a castigat-o nici cu indemnul lui Crin, iar Base mi-a pierdut-o treptat dupa ce in decembrie 2004, dupa o seara in oras cu prietenii am pus stampila pe el cu cateva minute inainte de inkiderea sectiei de votare.

Se spune ca echipa castigatoare nu se schimba. Daca Base si echipa lui avea rezultatele dorite de romani, atunci ramanea in functie. Poporul zice ca trebuie schimbat carmaciul. Numaratoarea voturilor nu cred ca va schimba radical ceea ce dau sondajele.

Ca s-au furat voturi, sunt sigur. Dar sunt sigur ca au furat ambele parti, la fel, asa ca, scazand ac easta masa ilegala, raman voturile curate.

E un nou inceput, pe care il vreau materializat in crestere economica, locuri de munca, stabilitate politica samd.

In afara acestei sperante, mai am una. Ca, indiferent de mersul tarii in urmatorii 5 ani, pe scena politica sa creasca un partid si un lider care sa poata reprezenta o alternativa la ceea ce au votat acum romanii, pentru a avea cu cine sa schimbam peste 5 ani, daca va fi cazul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu