joi, decembrie 31, 2009

Cand ar trebui sa fie revelionul?

...

Candva ma gandisem ca ziua de nastere ar trebui sa ti-o serbezi atunci cand ai tu chef. Ca nu mereu, de ziua ta, esti dispus sa te hlizesti, sa petreci, sa faci pe gazda, samd.
Poate esti constipat, poate te doare o masea, poate n-ai energie sa faci fata unei astfel de zile.

Cam asa sta treaba si cu revelionul. Mie mi-era clar de vreo doua saptamani ca n-am chef sa intru in febra asta "unde facem revelionul". Am refuzat niste prieteni buni, cu care facusem un revelion dragut anul trecut. Am decis ca stau acasa, in principiu singur.

Daca voi fi singur nu va zik:P, sic! Mos batran cum ar zice cativa, insa festivism la comanda nu prea servesc decat cand n-am incotro. Si anul asta am incotro:)
Si, probabil voi face revelionul (in sensul in care il fac azi altii) atunci cand voi fi in mood de asa ceva.

Pana la revelionul meu va doresc voua, celor care faceti revelionul astazi, sa-l savurati, daca chiar simtiti asta!

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu