vineri, septembrie 23, 2016

Doua cu judecatori

...

sprancenatul gabi oprea si-a dat demisia din parlament, dupa protestele de aseara. initial se gandise sa ceara colegilor parlamentari sa voteze din nou incuviintarea cercetarii penale.



probabil si-a dat seama ca, din obisnuinta, magarii aia ar fi votat din nou impotriva incuviintarii cercetarii.

plus unu pentru oprica.

glumesc! guie mabi all the way. acu, mingea e la judecatori

un alt paradox s-a intamplat in cazul gradinitei groazei de la constanta, unde invatatoarele ii bateau, maltratau, violentau verbal pe copii. mai multi parinti au fost amendati cu cate 500 de lei pentru ca au refuzat sa vina cu copiii insotiti de jandarmi la proces, ca sa ii protejeze de traume.

ce spune jandarmeria senina, neintelegand de ce au refuzat parintii sa le dea copiii pe mana:

"ne-am deplasat cu masini neinscriptionate, iar pentru ca acesti copii sa nu fie speriati, am trimis numai jandarmi femei".

REALLY? adica pe princhindeii aia ii tarnosisera, batusera si amenintasera niste femei, iar argumentul suprem al jandarmeriei e ca au trimis femei. oare nu stie jandarmeria ca astia mici mai degraba ar avea incredere in niste barbati imbracati in spiderman decat in niste dudui?

p.s.: aseara, soferul uber s-a basit in masina. stiu asta pentru ca u mai am par in nas. i-am dat o stea. bine ca am supravietuit sa dau si steaua aia. si doi. mi-a dat uber doua curse "la jumate" in fapt a fost doar una. a doua a fost asta cu basina. soferul asta o fi fost modul uber de a se caca pe mine?

...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu