joi, noiembrie 06, 2014

Obiective turistice in Teleorman - se aude, domnu' Dragnea?

...


Preşedintele executiv al PSD, Liviu Dragnea, a precizat, joi, că judeţul Teleorman a devenit o atracţie turistică, fiind înregistrate foarte multe voturi pe listele suplimentare, iar 99% dintre acestea au fost favorabile lui Klaus Iohannis, el arătând că nu acuză fraude.

"Dar eu cred că Teleormanul, dezvoltându-se foarte mult, a devenit o atracţie turistică. O să ne uităm mai atent să vedem cine vine cu autocare, microbuze, trenuri, să ne uităm mai atent să vedem cine vine, de unde vine", a arătat Dragnea.

Cam asa isi bate pula de noi domnu' Dragnea, luminandu-ne pe noi, cei necredinciosii, infidelii, cum ca judetul dumisale, in care mortii stampileaza, e plin de turisti. Si nu doar in zilele de alegeri, ci tot timpul anului.

Pentru ca inca nu stiu unde sa imi fac urmatoarea vacanta, m-am dat un pic pe net si am descoperit principalele atractii ale celor 5 orase despre care am gasit ceva informatii.

Sa incepem cu Alexandria


Sa continuam cu Rosiorii de Vede


Nu se vede? Poate au biserici, ceva...


 In schimb, in turnu magurele, optiunile turistilor sunt nebanuite. pe bune, chiar aveti ce vedea aici :)


Sa mergem si in Zimnicea, unde evenimentele culturale tind sa duca aceasta urbe la rang de capitala europeana



La videle, va las singuri sa descoperiti obiectivele turistice, intr-un frumos slide-show prezent pe pagina primariei locale.

Acestea fiind spuse, inchei cu un calduros PUIE MONTA!

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu