vineri, iulie 19, 2013

Mortii nu lasa bacsis

...

De ce n-are ursul coada - o poveste cu STAR TAXI

dimineata fac comanda de taxi prin STAR TAXI. se anunta un domn de la taxi 2000, indicativ 700. cand mai erau 2-3 minute pana sa soseasca ies afara. in momentul in care taxiul meu se apropie, un alt taximetrist, la vreo 50 de ani, de la cobalcescu (daca nu ma insel), opreste in dreptul meu si ma intreaba: ciprian?

eu: da, dar am alta comanda, astept alta masina.

el: stiu, dar eram prin zona si stiu ca v-am mai dus. vroiam sa va spun ca unii colegi nu mai iau comanda dumneavoastra pentru ca le dati calificative mici. (totul pe un ton amical, prietenesc)

zic: eu? mai jos de 4 stele n-am dat nimanui (ratingul pe aplicatia STAR TAXI este de la 1 la 5 stele). el: eu v-am spus, ca va stiu si sa stiti:) eu: multumesc

am ramas contrariat. intre timp ajunsese si taxiul comandat, iar taximetristul meu ma intreaba daca colegul lui gresise adresa. ii spun tarasenia si imi spune: pai daca le dati 4 stele e calificativ mic. atunci, 3 stele sau o stea ce insemna? si mai mic, zice el zambind

WTF?

ii spun ca 5 stele mi se pare perfect pentru un taximetrist care nu ma intreaba de 3 ori adresa de destinatie in timpul cursei, unul care merge atent si nu ma face sa apas cu dreptul in podea ca si cum as avea pedala de frana jos, care nu incurca eminescu cu dacia, care nu fumeaza fara sa ma intrebe daca sunt de acord, care nu vorbeste la telefon conducand cu o singura mana, care nu dubleaza linia de tramvai doar pentru ca au senzatia ca cine merge cu taxiul este neaparat grabit

zambeste si imi spune ca ei taximetristii sunt tentati sa mearga repede si sa mai faca cate o depasire riscanta pentru ca vor sa fie clientul multumit. pentru bacsis

ii spun ca un mort nu lasa bacsis

si ii spun ca el ca sofer nu trebuie sa incalce regulile de circulatie oricat s-ar grabi un client. nu clientul raspunde daca trece pe rosu

ma aproba

ma lasa unde trebuie. o cursa placuta, de 5 stele. o sa mai vina si data viitoare la comanda

dar daca ii dadeam 4?

P.S.: AM REVAZUT IN APLICATIE ULTIMELE 10 COMENZI. AM NOTAT 7 SOFERI DIN 10, 6 CU 5 STELE SI 1 CU 4 STELE. atat decat

...

Un comentariu:

  1. Ce a motivat acel taximetrist care il banuiti a fi de la Cobalcescu nu reprezinta decat texte ieftine folosite pentru furt de clienti...

    Ar fi fost util cu ceva daca ati fi retinut exact firma si indicativul, sa-l cunoasca si altii...

    Nu va obliga nimeni cu nimic in privinta rating-ului. Il dati daca vreti, cum considerati, cand vreti... De altfel, ideea de baza a acestuia este o clasare, functie de calitatea serviciului oferit...

    ...Ati fi uimit sa aflati ca o proportie de 80-90% din clientii care urca zilnic in taxi se declara grabiti, unii chiar foarte... In restul situatiilor, exceptand cazurile de teribilism imatur, este vorba doar de incercare de eficienta... Stationarea sau statul in trafic (ora de varf), in ciuda faptului ca au un tarif stabilit, nu sunt profitabile...

    Multumesc, succes cu blogul dvs.!

    RăspundețiȘtergere