miercuri, mai 22, 2013

Vodafone, compania care ma taxeaza de doua ori pentru acelasi lucru

...

Am abonament la Vodafone de pe vremea cand erau Connex. Am avut pentru multa vreme Connex Cent, cam 10 ani, apoi, din 2011 toamna am trecut pe alt abonament la care mi-am adaugat doua extraoptiuni: una de sms-uri si una de 250 MB internet.


Pana la inceputul acestui an, factura mea la VDF era in jurul a 100 de lei, depasind uneori limita de trafic internet si atat.

De la inceputul acestui an, facturile mele sunt in jurul a 200 de lei, iar obiceiul de consum nu mi s-a modificat atat de radical.

Verificand desfasuratorul facturii, am observat ca eram taxat pentru fiecare kb de internet, fara ca traficul inclus in extraoptiune sa fie cosnumat.


Mai exact, de la inceputul anului, stimatii domni de la vodafone imi iau banii pe extraoptiune, undeva in jurul a 3,5 euro, fara ca eu sa beneficiez de cei 250 de MB inclusi. Toate intrarile mele pe net sunt taxate separat!!!

Online, mi-am exprimat dorinta de a renunta la abonament, specificand motivele. O domnisoara m-a contactat, si mi-a spus ca voi fi contactat de colegii ei de la tehnic, pentru ca ar trebui sa se faca alte setari, iar pentru perioada in care traficul platit de mine ca extraoptiune nu a fost consumat, ci taxat separat, se va face o compensare.

M-a intrebat cand pot sa ma sune colegii de la tehnic. I-am spus ca oricand, si daca nu voi putea raspunde la primul apel, sigur raspund la al doilea. Mi-a suras telefonic spunand ca ei oricum suna de 3 ori.



Au sunat fix pula.

Astazi mi-am verificat din nou factura pe luna curenta. tot in jur de 200 de lei. Traficul inclus in extraoptiune, neatins, internetul taxat separat.


Pentru primele zile din nou aperioada de facturare, traficul din extraoptiune neatins, cost suplimentar din trafic internet - - > in jur de 2 euro. Telefon de la tehnic? Pula.

Incepand cu 19 iunie pot sa-mi modific abonamentul. Probabil o sa-mi iau abonamentul VDF cu enshpe minute incluse si jde giga de trafic internet, pe care oricum le voi plati dublu,, gratie atentiei lor la detalii:)

LATER EDIT: Au remediat, dovada ca pana nu tipi un pic... Anyway, bine ca s-a rezolvat!

...


2 comentarii:

  1. reclamatie la protectia consumatorului

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur nu iesi prin alt apn ? ca am mai auzit de astea :-P
    si mai zice lumea ca sunt paranoic ca ma uit in fiecare zi la *123# :-P

    RăspundețiȘtergere