marți, iunie 12, 2012

Ce mi-a placut azi

...

- un nene la vreo 50 de ani, imbracat ponosit dar care tinea in mana un trandafir cu o panglica alba legata de-un spin. sublim
- o fata cu care am urcat azi in lift, intamplator. poate candva o s-o duc pe un nor
- salata de rosii cu castraveti si ardei gras. si cu branzica. in loc de papica
- rezonanta unei viori. cand o simti nu-ti mai vine sa mori
- racoarea din casa. ca o ulcica de apa scoasa din fantana dupa coasa
- grija pe care mi-o poarta sincer unii si altii. pentru ei mi-as ucide fratii

... si ce nu mi-a placut

- faptul ca unii, in loc sa-si faca treaba pentru care sunt platiti, dau din umeri. iti vine sa le dai in bot, apoi sa-i numeri
- un taximetrist care imi zice "vedeti, dac-o luam pe dincolo nu era coada". l-am intrebat daca se grabeste. a tacut ca un peste
- ca am ratat turneul de poker pentru jurnalisti. eroarea mea. nu se va mai intampla
- ca o mandrete de fata nu e chiar apreciata. o sustin si aici, inca odata

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu