joi, mai 07, 2009

Sambata, ora 18.00, la "La Catalin". Rugati-va sa nu ploua!

!!!Cu verde sunt intrarile pe strada Soldat Grigore Raducanu nr.5, marcat cu punct roshu este restaurantul

Lumeeeeee, lumeeeeeee, opriti-va din tastat si ascultati vestea cea buna. Sambata, 9 mai, la orele 18.00 trecute fix, mare adunare mare, care cu vrere, care cu pofta, care cu placere, se reuneste trupa. Locul, nu locatia, este restaurantul "La Catalin", mai exact terasa acestuia, unde gratie mie si domnului Catalin - patronul, avem rezervate 20 de locuri. Asa cum a spus si el, singura conditie de buna desfasurare a revederii este sa nu ploua:)
Iar pentru cei care sunt curiosi si nu mai au rabdare pana sambata, iara lotul convocat si confirmat pentru "meciul" de sambata, programat in nocturna:
1. Ionut Zgondoiu (aka Dom' Director)
2. Ruxandra Olarashu (aka Oli, aka Miss Poterish)
3. Bogdan Biszok (aka bondanel)
4. Otlia Cristea Voinea (aka Hobitt)
5. Andrei Gradinaru (aka Omul cu doua meserii)
6. Andrei Bucur (aka not known)
7. Emilia Lapa (aka Muneca)
8. Georgiana Mitroi (aka Var'mea)
9. Laura Dudau Galan (aka Nasha mare)
10. Iulia Roman (aka Barbie)
11. Ghitza (aka Cristian Ionita)
12. Cristina Corpaci (aka stie Ghitza:))
13. Daniel Nanu (aka Daniel Nanu)
14. Motzu (aka Motzu)
15. Elena Nedelcu (aka Soveja)
16. Ciprian Rus (aka Dubarbier)
17. Anda Dinca (aka Karina)
18. Oana Tittel (aka oana ttttttttttttt)
19. Ciprian Voiculescu (aka Gandhi)

Pending: Horia Ghibutiu (azi e ziua lui, "La multi ani!", o sa-i comunic data si locul cand ii voi ura cele necesare telefonic:)) si Magda Campeanu.

Cu bucurie va asteptam la ora specificata, nu faceti ca la sedintele de sumar!

UPDATE: L-am felicitat pe Horia de ziua lui si a confirmat prezenta la mica noastra agapa, asa ca suntem fix 20!!! Magda, ne gasesti acolo:)

8 comentarii:

  1. Uuuu! This is gonna be fun!!! I can't wait!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa-i vad pe cei mici si sa-i mananc pe cei "mari" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @...: din sursele mele are program in seara respectiva, insa o sa ii las un mesaj, daca n-ai facut-o tu stimate "..." :)apropos, stimate "...", ai confirmat deja sau ne spui cine esti ca sa te punem pe lista? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. eu de ce sunt pe locul sapte?

    RăspundețiȘtergere
  5. Habar n-am, asa mi-a venit:) Daca erai pe 5 sigur ziceai de ce esti pe 5, daca erai pe 3 la fel :)) Eu ce sa mai zic ca sunt pe 19? :P Si de ce te-ai gandit ca sunt niste locuri si nu o simpla insiruire aleatoare?

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi permit sa folosesc blogul lui Cip pentru a transmite Compactului un mesaj: Distractie placuta dragii mei!!!! imi cer scuze ca nu pot ajunge si va rog sa ma credeti ca regret ca nu pot fi cu voi insa promit ca voi organiza eu ceva si voi face tot posibilul sa fim cat mai multi. Cip stie de ce :D
    sa va distrati! sa aveti vreme buna!!! (va fi soare si ploaie ioc) si astept impresii, poze si povestiri. PUUUUP fara exceptie!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. asteptam si eu un follow-up... sau iar ii lasi pe cititorii care au fost sa-l faca pentru tine? :))

    RăspundețiȘtergere