vineri, mai 29, 2009

10 lucruri pe care nu le-am mai facut de ceva vreme

1. Sa scriu pe blog :)
2. Sa scriu ceva pe un bloc (au trecut aproape 20 de ani, faceam asta cand formam echipele de fotbal in fata blocului. unul dintre noi scria toate numele pe un perete al blocului, fiecare nume avand asociat un numar, iar alti doi prieteni alegeau numere, formandu-se astfel echipele. era fun, scriam cu caramida rosie, foarte rar cu creta sustrasa de unul dintre noi atunci cand ii venea randul sa duca la scoala generala o cutie cu creta alba si una cu creta colorata)
3. Sa fumez o tigara de foi (daca imi aduc bine aminte s-a intamplat de Revelion. erau din acelea de care imi plac mie, cu aroma de cirese)
4. Sa merg pe la bunica din Bucuresti (stiu, sunt de toata jena, mai ales ca 102 ma lasa la 5 minute de ea)
5. Sa vorbesc de pe Orange (ieri s-a implinit o luna de cand serviciul nu-mi este activ pe cartela. cei care au lucrat cu mine la Compact stiu despre ce vorbesc, au patit-o si ei)
6. Sa ma culc mai devreme de ora 23.00
7. Sa citesc o carte (ultima a fost Nadia, de Ioan Chirila, pe care am "devorat-o" in duminica de Pasti, pe drumul dinspre Cernavoda spre Bucuresti)
8. Sa joc fotbal (intr-o luna cred ca se face anul)
9. Sa petrec o noapte intreaga filosofand pe diverse teme (cu adevarat, ultima data cred ca s-a intamplat prin facultate. salutari pe aceasta cale anulei, lui bebe si tenei)
10. Sa ma bucur pentru o calificare a Universitatii Craiova in cupele europene (sper sa am ocazia diseara, dupa meciul din Ghencea dintre Steaua si Craiova)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu