miercuri, octombrie 27, 2010

Masa rotativa la Nan Jing

...

Manca Mogulu' la Nan Jing. La masa rotativa, cu iubita lui a cote, cu Oana si Bogdan pe vis a vis si cu Tzu Tzu (ea n-are blog, il citeste doar pe-al meu). Rotiram dulce-acrishorul, vita si puisorul, crevetii si castravetii (n-am avut castraveti, i-am bagat doar pentru rima:D) discutaram in ritm mai domol, mai iute, ghiciram nota (deh, traditie de grup) si nu lasaram bacsis prea mult (era inclus in nota automat, stati linistiti ca nu face Mogulu' d'astea).

Una peste alta, o seara misto, dupa care Tzu Tzu a facut o chestie pe care oamenii de astazi n-o fac, dar e pacat ca n-o fac. Ne-a multumit pentru invitatie, ceea ce personal (dar si pe fata mea) m-a miscat asa un pic:). I-am multumit si noi si o fac pe aceasta cale si Oanei si lui Bogdan, ca parca in viata asta derulata rapid, meritam sa ne oprim un pic in loc, asa cum se oprea masa rotativa de la Nan Jing, si sa avem bucuria de a multumi pentru o companie placuta intr-o seara in care dupa ce mi-am sarutat iubita m-am uitat la frunze palite de toamna rasucindu-se sub vartejul rotilor de masini, asa cum se invartea masa rotativa...

P.S.: excelenta vita in sos de stridii si chiftelutele. Recomand Nan Jing pentru calitatea papicii, servirea atenta dar oarecum discreta, dar si pentru raportul calitate/pret.
...

7 comentarii:

  1. Mda! Frumos loc, buna mancare! Daca adugam si compania de calitate....
    Va pupa N ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ii acord nota 7. Si asta pentru ca atmosfera a fost ok, personalul ok si mancarea da, buna, numai ca eu am plecat de acolo infometata - noroc ca am luat si inghetata aia care mi-a mai tinut de foame. Portiile sunt super mici. Raportul calitate/pret e ok dar... foame/cantitate deloc. Next time propun rest. libanez Four Seasons - vezi site -. Nu am mai fost de-un an si ceva acolo dar nu aveam ce sa-i reprosez, plus ca mancarea libaneza it's my weak spot.

    RăspundețiȘtergere
  3. patru sezoane sa fie. ramane sa vedem cand :P

    RăspundețiȘtergere
  4. ma scuzati ca ma bag in seama dar suna bine :P

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa ne lingem pe degete impreuna Nashule

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare cu degetele lu sper :))

    RăspundețiȘtergere