luni, aprilie 20, 2009

Cine n-are bunici sa se uite la ai mei


M-am intors de la Cernavoda duminica la pranz, din doua motive. Primul, sa-i fac o surpriza mamei mele, care era singura in prima zi de Paste. Al doilea, sa merg astazi (luni), la Ulmi, la bunicii din partea mamei. Nu e nimic spectaculos, doar ca nu-i mai vazusem de aproape un an. Am ciocnit oua, am ras cu amandoi bunicii (tataie are 85 de ani, mamaie 77) si am tras un pui de somn, cam de o ora, in racoarea camerei din mijloc, asa cum faceam cand eram mai pusti si ma punea jos joaca prin colbul drumului.

6 comentarii:

  1. Multa sanatate municilor tai

    RăspundețiȘtergere
  2. Jancsiiiiiiiiiiiii, sunt bunici cu b, nu munici :)) sau in maghiara se zice cu m? :P

    RăspundețiȘtergere
  3. tataie e PSD-ist sau mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am bunici, multumesc ca imi dai ocazia sa ii vad pe ai tai. Sunt frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  5. tataie a strans in vara sepci de la toate partidele:)) la locale, candidatii la primarie le-au dat sepci, mici, pesti, galeti de plastic, tricouri, doar doar or obtine votul. sepkalia e intr-adevar cu trei trandafiri, dar va asigur ca in curte nu-s decat lalele si narcise:)

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=-4_6LrAJi1k

    RăspundețiȘtergere