joi, august 16, 2012

Sa stiti ca...

...

- e minunat cand oamenii importanti in viata ta iti multumesc ca le esti prieten, chiar si de la distanta mare. e o incantare
- joc din ce in ce mai bine biliard, dovada ca am terminat o grupa de calificare pe primul loc si am ajuns in primii 16 la ultimul turneu. sper sa fac asta mereu
- am intrat iar in bucatarie dupa aproape un an. ca sa gatesc adica. cica mi-a iesit. io-s multumit
- am cea mai sexy iubita din cate am avut vreodat'. jur ca e adevarat
- imi place racoarea de peste noapte. te-ndeamna la vis si soapte
- unii oameni isi ascund caracterele urate sub zambete prefacute
- as manca o ciorba de vacuta la pui de urs. unde de mult n-am mai ajuns
- vreau sa mai dau din burta jos. e de prisos
- pot sa scriu toate poeziile din lume. pentru un singur nume

...

Un comentariu: