duminică, iulie 15, 2012

Baby, sa stii ca...

...

- daca nu sunt langa tine cand te trezesti nu este decat o intamplare. care are rezolvare
- furnicaturile pe care le simti sunt de fapt o mie de saruturi care iti cauta pielea bronzata. odata si inca odata
- aerul cald din bucuresti nu e canicula, e respiratia mea care arde de cand te-am cunoscut. si in clipa asta as vrea sa te "rima"
- luna de la 4 dimineata n-am trimis-o eu sa te mangaie pe obraji, a venit singura, ca-i esti si ei draga tare. candva o s-o privim de sus, din picioare
- m-am trezit fix la ora 9 si mi-am dat seama ca timpul e nimic fara tine. si asta cred ca e si nu e bine
- mi-ai lasat amprenta ta in palma si de atunci nu mai inchid pumnul, ca sa nu o strivesc. si-o sa-nvat sa te iubesc
- asa cum spunea cineva, peste 70 de ani, textele astea se vor da la BAC. si copiii le vor invata cu drag


...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu