luni, februarie 13, 2012

Ce mi-a placut

...

- ca a nins implacabil, greu, apasat. parca veneau din cer varfurile unor sageti de puf alb. glazura de februarie
- ceaiul de menta de la o dementa. il beau si inca ma intreb ce gust are
- tricourile personalizate
- campionatul cu baietii de sambata. am terminat pe doi, dar n-o sa se mai intample. promit :)
- sfaturile lui Iulian, de ieri. abia stept sa-l intalnesc duminica
- ca inca citesc oamenii. unii au coperti doar de forma. si asta nu e un lucru neaparat rau
- la dolce vita
- gagicile care se uda fara sa iasa in zapada

... si ce nu mi-a placut

- ca m-am gandit azi cum ar fi daca peste iadul asta alb ar veni un cutremur ca in 77
- ca maine o sa fie plin online-ul de siropuri gretzoase de Valentine's
- ca n-am voie sa fac efort. as fi iesit sa curat eu zapada de la scara. acum, pe seara
- ca trebuie sa fac iar ordine pe la birou

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu