vineri, decembrie 31, 2010

Ce-am facut in 2010


...

Profesional

+ am lansat un nou produs al portalului Apropo.ro, mai exact Sexgen.ro

+ am marit echipa Showbiz.ro si ne-am reorientat un pic ofensiva

+ am fost de multe ori primii pe diverse evenimente, gratie echipei mele, careia ii multumesc pentru profesionalism

+ ne-am atins in proportie de 90% obiectivele de trafic pe proiectele pe care le coordonez (sper ca stirile Apropo.ro vor trece luna aceasta si ele de pragul stabilit :D, ca sa fie 100%)

+ am fost promovat in board-ul editorial al grupului (multumesc pentru incredere Orlando, Cosmin, Matei si Cosmina)

- ne-am despartit de Cosmin B. si de Gabi, din motive pe care nu le discut aici (sper ca totusi veti fi bine, dragii mei)

-+ ne-am mutat la final de an la etajul 3 :P

Personal

+ mi-am gasit jumatatea de Paste

+ mi-am aranjat bucataria, motiv de mare satisfactie :)

+ am terminat anul cu o victorie la biliard (da Ionut, am fost si ieri :D)

+ am fost de 3 ori la mare cu fata mea (vorba cuiva, n-am fost eu in ultimii 5 ani de atatea ori la mare)

+ am inceput sa ma tund scurt (stiu, sunt adorabil)

+ am facut mai mult sport in aer liber (asta ca sa nu aud carcotasii ca biliardul nu se pune) decat anul trecut

- nu mi-am vazut bunicii decat o singura data in tot anul :( (eu sunt de vina, stiu)

-+ n-am facut economii (banii sunt facuti sa circule :P)

si-or mai fi, dar una peste alta cred si sper ca am facut bine, pentru ca nu-mi place sa fac rau, nici macar atunci cand sunt calcat pe coada.

LA MULTI ANI!


...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu