duminică, martie 21, 2010

Ce nu mi-a placut azi

...

- ca unii se amagesc ca sunt intr-o relatie dar le e jena sa-si deranjeze partenerul cu un lucru simplu. consolidati-va "relatia" oameni buni, lucrati la increderea reciproca!
- ca un arbitru nu i-a dat penalty Craiovei la o faza la care Florin Costea s-a ales cu genunchiul harcea-parcea
- ca azi a fost urat afara, fata de ieri
- ca am inceput acest post cu ce nu mi-a placut

... si ce mi-a placut

- ca a batut Craiova :P
- ca am devorat 2 portocale de la inceputul acestui post :)) si cand zic post nu ma refer la ala religios
- visul de azi noapte cand se intampla sa dezvirginez o pustoaica de fatza cu maica-sa, care cu cine credeti ca si-o punea in timpul liber? cu Dandy, domnul de companie al carui blog a disparut de pe net :))

...

2 comentarii:

  1. Loooooooooooolllllll, ti-au placut numa perversiunile, aa? Dezvirginarea pustoaicei, victoria Craiovei etc. Las ca din toamna jucati la matineu oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu vezi k ne programeaza de la 13.30, sa ne obisnuim :))

    RăspundețiȘtergere