duminică, aprilie 04, 2010

Ce mi-a placut azi - atentie, contine miel!

...

- ca toate au fost gata la timp. sarut mainile mamu:)
- ca am avut una dintre cele mai placute Invieri din viata, poate cea mai placuta, fara stres, in ritm relaxat, cu glume, oarecum retras, oarecum central, cu oua ciocnite in masina
- ca am luat Lumina si am ajuns cu ea nestinsa pana acasa
- ca am savurat friptura de mielutz, incat o picatura de grasime si-a facut culcus pe blugi
- ca simt ca de astazi s-a schimbat ceva in mine

... si ce nu mi-a placut

- mesajele standard trimise de oameni catre oameni, aceleasi mesaje unei liste de nume. si din nou mi-e dor de scrisorile parfumate in lumea asta in care o s ajungem sa savuram un sarut din digiti, biti si alte alea
- cum s-a golit Casinul dupa ce s-a dat Lumina
- ca Pastele nu e paine sfintita ci cozonac
- ca nu stiu ce sa mananc dulce in clipa asta :)

P.S.: Paste fericit dragii mei cititori, care luna trecuta ati fost aproape 600, conform histats!

...

Un comentariu:

  1. Nici mie nu imi place cand de sarbatori oamenii trimit un mesaj standard si eventual copiat de pe net la intreaga lista de contacte din telefon. Anul asta am trimis mesaje doar la cateva persoane care chiar contau pentru mine. Cuvinte simple si putine ...dar spuse din suflet.:)

    RăspundețiȘtergere