vineri, martie 26, 2010

Cum imi plac femeile

...

Insinuante intotdeauna. Probabil pentru ca asta ar fi o dovada ca sunt smart. Ele. Si ele.
Frumoase. Pentru ca indiferent daca eu sunt atractiv sau nu, vreau sa am langa mine o tipa care sa ma faca sa salivez. Mental. Nu-mi curge scuipat printre dinti :D
Un pic inabordabile. Cica sunt sagetator, cica sunt barbat, cica sunt vanator.
Rasfatabile. Nu-mi plac fitzele ci vulnerabilitatea femeii, indiferent ca "cerseste" atentie din gene sau o "striga" prin gesturi.
Stapane pe ele. Adica sa nu se piarda total cand nu ma au langa ele, si nici cand sunt in ele.
Cu simtul umorului. Dezvoltat. Traducand, nu-mi trebuie un stand-up actress ci una capabila sa inteleaga un astfel de show.
Gustoase. Dar ce femeie nu e gustoasa?

...

Un comentariu:

  1. :) Scurt si la obiect. Ai atins toate punctele. Mai ales cele scrise discret cu negru :P

    RăspundețiȘtergere