marți, martie 23, 2010

Ce mi-a placut azi

...

- ca am iesit dintr-o stare in care parca functionam fara zambet pe buze (a durat cam o zi si jumatate)
- senzatia de fuck pe care mi-a dat-o imaginea unei tipe cu ochii albastri, infipta astazi cu tocurile in asfalt ca si cum s-ar fi infipt in saua unui armasar
- cum isi revine un om la normal atunci cand are linistea de a-si analiza actiunile
- gogonelele murate reci care semanau cu o sampanie
- subiectele abordate de copii la job
- un pahar de apa rece dupa o prajitura cu ciocolata dupa doua ore de somn pe care mi le-am acordat pana la ora 22.15
- fata cu cheia de la metrou, dar asta nu mai este un secret :P

... si ce nu mi-a placut

- un taximetrist care in vreo 20 de minute a spus de exact 14 ori "reno megam"
- oamenii care se inscriu la concursurile radiofonice si cand sunt sunati spun ca nu ascultau emisiunea :)) a ratat una vreo 7.000 de euro si o masina
- oamenii care se vor profesionisti dar nu iau in calcul nici macar aspectele de baza, ce sa mai zic de anticiparea eventualelor probleme ce pot surveni

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu