sâmbătă, octombrie 08, 2016

Sa nu uitam cine suntem

...

- unul dintre comentatorii meciului de pe TVR a spus ca marti vom vedea adevarata fata a Kazahstanului. Gresit! Marti vedem adevarata fata a Romaniei.
- am batut cu 5-0 o echipa careia i-am marcat 4 din 5 goluri pe greseli personale ale lor, desi am jucat in superioritate 87 de minute
- ocaziile in care am ajuns la finalizare prin pase care sa scoata din joc sistemul advers, valorificand omul in plus au fost putine
- Sapunaru continua sa para arogant. A gresit pase, a parut artagos si gata sa greseasca
- am batut cu 5-0 o echipa in fata careia am avut 65% posesie jucand tot meciul cu om in plus. Danemarca a facut 73% posesie. Noi am tras 15 suturi, Danemarca 20.
- mi-a placut Marin. Sper sa nu mai vedem un duo de mijlocasi centrali format din bourceni, pintilii si prepeliti. Un Hoban cu un Marin e mai bun
- ma bucura si debutul lui Rotariu. In sfarsit cu Marin, Stanciu, vedem si noi ceva nou si cu talent. Ma cam saturasem de Torje
- o intrebare pentru Daum: daca Enache e facut harcea-parcea de cate ori joaca fundas dreapta la Steaua, si de un an numai asta joaca, de ce este convocat la nationala? Pentru performantele lui pe alt post? Pe care nu joaca?
- ca si concluzie, Daum are dreptate, nu va asteptati la minuni. Romania e o echipa mediocra care probabil ar fi batut astazi si daca juca 11 la 11, dar nu intr-o maniera spectaculoasa

remember?


- repet, sa nu ne credem futaretii grupei ca am avut 3-0 in minutul 12. Saracii armeni si-au dat pantalonii in jos si au alergat cu ei in vine. Si n-a jucat nici Mikhtarian, baiatul ala care a costat cat toata nationala noastra :))

...

Un comentariu: