duminică, noiembrie 16, 2014

Cei 30 de metri ai mei

...

m-am dat jos din taxi la 30 de metri de intrarea in liceul unde am sectia de votare. au fost cei mai grei 30 de metri parcursi de mine pana acum.

ca intr-un film suprarealist, de la sectiile de votare ieseau numai varstnici. cu zecile. cucoane rosite strident la buze, probabil si la suflet.

am tresarit cand mi-am zarit doi vecini de palieri, si ei la 30 si ceva de ani. ne-am salutat si am zambit. am stiut.

de votat a fost simplu. stiti voi.

apoi, drumul spre casa, acelasi calvar. cate doi, cate unul, oameni de 60, 70, poate 80 de ani. probabil nu toti vibreaza cand se gandesc la FSN si la Iliescu, dar totusi.

hai fratilor la vot! am prieteni pe afara care bat 250 de kilometri pana la sectia de votare ca sa schimbam ceva. desi mai lungi decat cei 30 de metri ai mei, kilometrii lor sunt mai usori. pentru ca pe afara nu se vor intalni cu zeci de cucoane rosite strident la buze.

hai fratilor la vot! parcurgeti si voi cei 30 de metri ai vostri, chiar daca vi se par o Golgota. o sa merite!

P.S.: astazi, punctele mele de suspensie nu mai sunt rosii, stiti voi de ce!

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu