joi, septembrie 13, 2012

De ce...

...

- foarte multe domnisoare grase cat focile poarta cu gratie bratari la glezne? asta pentru ca apartin cuiva, sunt animale de companie? ca daca le masori din cap pana in picioare nu-ti stergi dizgratia din sunci cu bijuteria de deasupra cartofiorilor. zic
- holurile spitalelor sunt pline de balaoachesi? e ca si cum majoritatea pacientilor internati sunt tigani, ori asta nu e adevarat, stiu sigur, ca am fost acolo. o sa ziceti ca purtatorii de slapi si de bronz natural sunt mai uniti asa la greu. nu mai nene. astia nu muncesc, d'aia au cum sa stea ca iedera pe scarile spitalelor 25 de ore din 24. jur
- mi-au pus astia la munca niste uscatoare de maini care vajaie ca avioanele de vanatoare? or fi mai eficiente?! faza e ca daca stau sa numar de cate ori intra in functiune mi-e ca aflu una din doua: ori oamenii nu prea trec pe la buda, ori trec dar nu se usuca pe maini. vedeti, am presupus ca se spala :D
- sunt prostii fuduli?
- poarta barba unii care n-au coaie?
- se tund femeile scurt?
- beau muncitorii bere sau alte cele in timp ce zugravesc/toarna sapa/pun faianta/samd?
- mi-e pofta de placinta de dovleac cu inghetata de vanilie?

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu