sâmbătă, iulie 14, 2012

Pentru ca...

...

- ii ador pe soldateii de pe creneluri, au arcuri de plastilina si sageti de miere
- esti calda si cand esti rece. te-as inveli cu mine, ca sa-ti fie bine
- imi zambesti cum zambeste o iubita. mi-esti reper dar si ispita
- n-o sa schimb nimic la tine. in afara de numele de familie
- am incredere in tine cum n-am avut vreodata in mine. si asta e lucru rar, de care nu aveam habar
- o sa-mi imprietenesc in fiecare zi fluturii cu emotiile tale. si-n jur vor pluti petale
- esti uda si cand nu faci dus. esti ghemul meu de plus
- ai intelege ce iti spun si daca as fi mut. mi-ai raspunde cu un singur sarut
- prima data cand te voi intreba, tu vei spune da
- cand sunt soft tu ma faci tare. e o binecuvantare
- mi-e drag de tine si iti scriu. acum, tarziu
- in palma ta am gasit inima mea. si batea frumos asa :)

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu