marți, iulie 10, 2012

Murisem...

...

acum 10 luni si o zi. aveam inima crapata. toata. si a mai vrut sa crape odata. de data aia pe bune. dar mai aveam rost pe lume

si-am invatat sa traiesc din inertie. sa merg ca prin deshert. si sa astept, mergand inainte. sa se termine pustiul. sa beau apa odata si'odata. toata

cu fiecare zi simteam ca traiesc iar. murind cate un pic. si eram trist ca un copil abandonat de mic. si n-aveam sens. aveam doar de mers

acum 10 luni cerul meu se cacase pe mine. acum sunt bine. acum ma uit la baby si vad artificii sclipitoare. si nu mai doare

Traiesc ...

si-ntr-un fel deja o iubesc. cum n-as mai fi iubit. s-a terminat deshertul. urmeaza desertul. si apoi o sa beau iar apa. toata

simt ca paseste langa mine. si e bine. si o sa fac cerul sa planga daca vreau eu. mereu. pentru ca acum mai am ceva. o am pe ea

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu