luni, iunie 25, 2012

Out of the ordinary

...

- in acelasi pub, a doua chelnerita se da la mine, in decurs de o luna. prima era mai buna
- am un prieten care a checkuit pe FB faptul ca e la Real. culmea, existau si 24 de insi care au dat like acestei pagini. de ce dracu sa dai like unui hipermarket? mie mi-e indiferent
- inca astept un semn de la medici. eu le-am dat. i-am sunat
- am mancat dulceata de visine. mie nu-mi plac crude ca altcuiva. uite-asa!
- mi-e dor sa joc biliard cu Victor. cred ca si lui. o sa aranjam intalnirea si-o batem in cui
- apropo de cui. astept poftele ei. suntem doi derbedei :))
- de ziua mea vreau o casca de protectie, ca alea de pe santier. poate-o s-o primesc, sper :D
- cica tre sa beau multe lichide. mai bine fac schimb de fluide

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu