joi, iunie 07, 2012

Ce mi-a placut azi

...

- niste jardiniere de pe strada unde lucrez. la balconul unei case vechi. minuni fara perechi
- ca pot sa ascult muzica si atat. nu ma intrebati ce ca nu va spun niciun cuvant
- urmatoarea dilema: se poate spune ca incerci imblanzirea scorpiei cand de fapt e vorba de o leoaica? hai ca deja sunt leoarca :)
- apa rece. asta pentru ca gingia trece
- ca pana la urma ma "interventioneaza" luni. niste doctori buni
- milka coffee pleasure. aici n-am rima. de la cofeina
- ca o sa-mi reamintesc sa cant la vioara. simt eu. stiu ca nu e asa greu

... si ce nu mi-a placut

- ca nu exista cirese mari cat merele. cred ca am mai zis candva asta. ditamai napasta
- ca mi-e dor sa ma doara in cur. si sa pot sa injur

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu