luni, iunie 18, 2012

Ce mi-a mai placut

...

- cele 3 victorii din weekend de la Cupa Bucuresti la biliard - bila 8. m-a scos Mario Toader inainte sa iau diploma de primii opt. dar simt ca pot
- cum s-a bronzat ciu ca tractoristii :))) fara comentarii suplimentare, e prea tare =)))
- o fata cu pofta de mancare, ochii calzi si indaratnica aparent. cred c-o s-o am permanent
- vinetele cu maioneza. bune de te chishi in freza
- lucrurile care nu se spun direct, ci se sugereaza in mod evident. chiar are talent
- un resort din Bulgaria. e de vazut. cica dau si de mancare si de baut :)
- fetele fara sutien pe sub tricou. dau vietii, asa, un ecou...

... si ce nu mi-a placut

- ca nu putem sa dam o stie pentru ca se supara trustu lu peste. asa e in presa, nu ma uimeste
- reclama aia de cacat la Renault Twingo cu mama care isi beleste ea fermoarul ca sa-i arate fie-sii ce tatuaj marfa are ea. mi se pare grobian. pentru cine imi contesta parerile, sa-l vada p'asta cu capsunile :) e mult mai tare!


 - cocalarii si pitzipoancele. pentru ca-s atat de mucificati incat nu-si dau seama ca-s ratati

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu