miercuri, iunie 06, 2012

Asteptarea moarte n-are

...

- sistemul spitalicesc romanesc: ajungi la spital, te duci pe sectie, suni doctorul si astepti. o ora. doctorul iti da sms, te duci la ecograf, te ecografiaza, te roaga sa astepti. astepti. o ora. doctorul te suna si iti spune ca "nu functioneaza masa de la angio, veniti vineri sa va punem aparatul, dar oricum va mai sun eu".
- astept cu interes ziua de vineri cand mai mult ca siguri istetii astia or sa doreasca sa ma duca direct la interventie (zic interventie pt ca mi s-a speccificat ca nu e vorba de o operatie, desi daca imi pune defibrilator imi taie carnitza, deci dupa mintea mea e operatie:D), fara sa mi se explice in ce consta, pro si contra, avantaje si riscuri, de ce defibrilator si nu intai ablatie (aici cred ca stiu, daca tot mi-au rezervat un aparat prin programul national de cardiologie, de ce dracu sa ia in considerare alta varianta?!), samd.
- am o masea umflata, de fapt gingia. asa e in romania
- ieri cand imi luam augmentin, o farmacista aproape se urca pe mine. noroc cu tejgheaua. sau cu maseaua
- azi trebuia sa fie prima zi din restul vietii mele. o aman pentru maine. vreau un caine
- multumesc celor care se grijesc de starea mea. si vremii ca e racoare. deja nu mai doare

...


Later edit: A inghiti o pastila de augmentin cred ca e comparabil cu un deepthroat :)) Fetelor, confirmati? =))

2 comentarii: