marți, mai 08, 2012

Botez, buburuze si inca ceva

...

- sambata, nashu' si-a botezat fetita. din motive unguresti am ratat cristelnita, insa nu si ce-a urmat
- am ras ca la cununie si am avut 3 buburuze pe o rama cu poza Sarei Maria
- asa cum mi s-a mai intamplat, o buburuza am pierdut-o pentru ceva vreme
- ieri mi-am dat seama ca vorbeam la luna, deci tacerea nu era voluntara. scuze
- e ceva ce nu-mi trece. desi beau si apa rece
- desi stiu c-o stie, iaca poezie
- si inca ceva. stii cum bate inima?

...

3 comentarii:

  1. buburuze cate vrei/ intinzi mana si le iei
    odata insa plecate/ ramai cu ganduri necurate

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiindca astazi e finala/ te mai pupa o data Sara!

    RăspundețiȘtergere
  3. cele mai tari buburuze / sunt de sarutat pe buze, si mai am si alta rima / dar acum, te pup cu stima

    RăspundețiȘtergere