marți, noiembrie 01, 2011

Eu vreau sa

...

- creada toti ca sunt zmeu si ea sa ma simta zeu. iar eu sa fiu doar eu
- deschid o singura  usa si-n camera aia sa fie toti. morti
- cumpar un buchet de flori si ea sa-l primeasca. si buchetul ala sa nu se ofileasca
- strige mamaie sa vin sa mananc. eu sa dau in minge si sa n-o aud
- am palmele mari ca sa n-am nevoie de umbrela. sa nu mai ploua undeva si ea sa fie-n dreapta mea
- ajung presedinte si sa dau o singura lege: sa fie week-end si lunea. sa ma aplaude lumea
- imi pun iar dragostea-ntr-un ou si ea sa-mi dea la schimb acelasi cadou
- am toate drepturile din lume si sa le vand ca sa-mplinesc un vis. am zis
- fie iar coada la ziare. sa fie decembrie 89. poate-asa am avea o Romanie noua
- scot un singur album de muzica. cu 13 piese. tampit. si cu toate acestea, fiecare melodie sa devina un hit
- bata viscolul omatul pe strada. si din vartejul creat sa apara un om de zapada
- fiu murdar si norocos. sa-mi curga mucii pe jos. sa am 4 ani si sa fac baie. la tara-n copaie
- planga toti oamenii cand plang eu. atunci sa vezi inundatii. la greu
- inventez minunea care tine mai mult de trei zile. deocamdata doar vreau, n-am cutia cu scule
- ii fac cafeaua la 5 dimineata. sa fie frig in bucatarie si afara ceata

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu