sâmbătă, noiembrie 19, 2011

Ce mi-a placut azi

...

- bucuria si zambetul unei gagici ca ma vede pe picioare. astazi in London
- ca infarctul m-a facut mai linistit la masa de biliard. i'm still good :D
- ca ne-am reunit din nou la bile cei patru, asa cum obisnuiam mai acum ceva vreme
- ca in continuare n-am pofta de tigari
- ca dupa postul de ieri s-au inmultit cererile de "muscate"
- ca azi am mancat prima mancare cu oarece gust. cred ca a scapat doamna mama ceva sare in sosulica :D
- fetele cuminti ziua si notty cand se lasa seara

... si ce nu mi-a placut

- ca n-am voie sa fac abdomene (deocamdata)
- ca anul trecut pe vremea asta eram in paradis si acum urc din iad
- ca nu stiu ce-a zis azi urania. chit ca are dreptate, nu mai dau o ceapa degerata
- ca as manca un mujdei aprig. si n-am voie sare cata puneam eu in mujdei :D
- ca aparent am renuntat

...

3 comentarii:

  1. De ce sa renunti? never give up!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gagica cu zambetul s-a bucurat si ea sa se regaseasca in primul rand al articolului:D, dar nu s-a bucurat cand a citit ultimul rand al articolului. Pai cum sa renunti? Pai zambetul ala spontan nu te-a motivat? Prietenii? Biliardul?
    Nu ai voie sa renunti, sau vrei sa-mi retrag zambetul? :D

    RăspundețiȘtergere